Thursday, October 20, 2016

Binary Options Changed My Life

Net 'n paar jaar gelede, het die term binêre opsies nie veel vir my beteken, maar dinge is baie anders nou. In hierdie artikel, sal ek beskryf vir jou die manier waarop ek betrokke geraak het in die handel opsies, hoe dit my lewe verander vir die beter, en wat ek geleer het langs die pad. Aan die begin al, wil ek jou vertel 'n paar feite. Eerstens, dit neem tyd om vertroud genoeg geword met die markte te tref op 'n strategie wat werk om winste. Daar is geen fail proof strategie wat enigiemand anders wat jy kan leer, en dit is ook naby aan onmoontlik dat jy 'n wins sal maak al die tyd. In die tweede plek, maar meer belangrik is, niemand kan 'n suksesvolle handelaar van binêre opsies, solank hy of sy is verbind tot taak wees. Derde, is dit belangrik om die regte gereedskap vir die beoefening van belegging in binêre opsies. Webwerwe soos GI Trades is 'n groot platform vir beginners en kundiges. Daar is markontleding dienste wat beskikbaar is vir 'n klein fooi te, wat gebruik kan word sodra jy vertroud is met die basiese beginsels van die opsies is. Hoe ek twee jaar gelede die eerste keer belangstel in binêre opsies het, het ek 'n normale werk wat saam gebring met dit 'n bedrywige lewenstyl, en eentonigheid. Ek verlang vry van die stres van die werkplek te wees, en genoem dieselfde na 'n kollege vriend wie ek onverwags hardloop na 'n lang tyd. Dit het gelyk of hy 'n sukses met beleggings en handel het, en het voorgestel dat ek probeer om uit dieselfde. Na 'n baie navorsing, het ek besluit om te begin my belegging loopbaan met binêre opsies. In die maande wat gevolg het, het ek gelees soveel as wat ek kon oor die mark, en uiteindelik begin belê klein hoeveelhede op aanlyn handel platforms, meestal CITrades. My ervaring was gemeng, en terwyl ek nie veel wins gemaak het nie, het ek beslis nie geld óf verloor. Uitzoeken 'n strategie vir 'n lang tyd, het ek na aanleiding van nuttige strategieë soos dié wat op baie online forums. Dit verbaas my steeds waarom dinge nie beter vir my gewerk het. Ten slotte, een dag, het ek besef die fout wat ek gemaak het. Ek het probeer om strategieë te meng, en daar was tye toe ek my plan nie deeglik gevolg het tot aan die einde. Dit is 'n fout baie prooi val aan. Nou sluit ek af op 'n strategie vir die dag en die bedrag geld wat ek wil om te belê, voordat ek begin handel. Maak nie saak hoe dinge gaan op die mark, ek klou aan my strategie. Dit beteken dat ek nie probeer om my geluk ver stoot op 'n dag toe die mark is gunstig, en ook nie Ek neem halwe gedagte, spoor-of-the-oomblik maatreëls om verliese te verminder. Beide van hierdie aksies lei tot verliese meer dikwels as nie. Ewe belangrik, ek maak dit 'n punt om nooit meer as die bedrag van die geld wat ek het besluit ek sal gebruik in 'n dag. My raad vir ander Trading in Binary Options Ek is nou in 'n stadium waar ek is vol vertroue genoeg oor my handel strategieë om raad te gee aan ander mense wat wil om te reis langs dieselfde pad. In 'n neutedop, ek dink dit die moeite werd in binêre opsie handel georganiseer, gedissiplineerd, en hard-nosed. Bly op hoogte met die mark tendense, en gebruik 'n goeie handel platforms soos CITrades en die like.8220Binary opsies handel in my lewe gekom het nie so lank gelede. My vriend was mal oor handel en ek het aan al sy voetstappe. Ek was regtig beïndruk Deesdae kan nie ek my lewe indink sonder handel. Ek het die tweede inkomste en Im seker in my future8221 Dawid Thodore 8220I gebrande 'n paar keer was. Ek was baie skepties oor die handel na my vorige slegte ervaring. Ek het probeer om gratis toets en besluit om te begin met die min deposito. Nou het ek handleiding rekening en motor-handel rekening. Ek het nuwe vriende, maak geld en my lewe verander goals.8221 Finley Scepter 8220Binary opsies is maklik om te gebruik. Hulle is maklik om te handel met. Hulle is maklik om wins te maak met. Jy kan 'n baie mense wat niks in werklikheid verdien. Toe ek begin het ek iets ongeveer 1000 dollar. In plaas van die koop seine Ek verkies 'n rekening by een van die aanbevole makelaars, en kort daarna het ek verdubbel die bedrag geld wat ek het. Wel in werklikheid gewoonlik jy kan nie verwag dat sonder 'n goeie makelaar, in my geval het ek 'n makelaar wat deur Torii, en in 'n tyd was hulle baie betroubaar te wees. So, dankie Torii, danksy Green Zone. Florinda Calista 8220I begin met fooi verhoor, nadat ek glad verskuif na een van rekeninge wat deur Torii. Om eerlik te wees ek was skepties oor alles wat goed met aanbevole makelaars, maar sodra ek besef dat my makelaars hoef te doen hul werk goed, het ek besluit om te probeer Toriis aanbeveel makelaars en om eerlik te wees ek was nie teleurgesteld met die uitslag wees. Regina Bienvenida 8220A goeie sein diens is skaars deesdae maar Torii groep weet wat theyre doen. In die eerste plek het ek probeer met behulp van hul sein diens en na om seker te maak sy so goed soos dit gelyk of ek het my navorsing en by die motor-handel. Die resultate is fenomenaal Ek dont dink ek kon so iets met enige ander sein diens te bereik. Im so bly ek het Torii Ten spyte van die feit dat hulle nie toesluit jou motor-handel rekening en jy kan sien al die ambagte gemaak, jy kan ook al die uitslae wat in jou naam te volg en hulle is werklik indrukwekkend Max Kortnev BinaryOptionPro wil om jou te herinner dat die aanlyn handel nie toegelaat word om minderjariges onder die ouderdom van 18. Daarbenewens aanvaar ons geen aanspreeklikheid met betrekking tot enige verliese gely wat verband hou met die spekulasie dat jy kan implementeer. Handel oor die binêre opsies mark impliseer aansienlike risiko's. Jy moet weet en hierdie risiko's wat uiteengesit in die waarskuwing artikel voor die uitvoering van voorraad transaksies te aanvaar. Ive nooit probeer ek nie sê dat Im 'n ervare handelaar. Ive nooit 'n pro was en Ive nooit probeer om voor te gee dat ek was een. Maar neem die voordeel van die sein diens het my laat voel soos 'n professionele handelaar Natuurlik kan niemand waarborg 75-95 sukses, maar een of ander manier Torii Groep bereik hierdie resultate Im beïndruk en voel dat hierdie diens is vir 'n lang tyd op die mark. Ive probeer om 'n baie sein dienste, maar dis die enigste een wat my laat voel dat ek eintlik geld kan maak in binêre opsies. Sasha Winchester7 Binary Options 7 Binary Options Binary opsies handel het heeltemal verander Jimmys lewe en hy wil sy storie met ander handelaars en 7 Binary Options lesers deel. Almal drome, soos ek gedoen het, verdien 'n ekstra inkomste met min of geen tyd of moeite. Na jare van my tyd mors op nuttelose middel van die maak van bykomende inkomste, ek het geweet daar moes 'n beter manier wees. Nou kan ek eerlik spog dat ek verdien sowat 800 8211 1500 elke week met min tyd of moeite, net 'n paar uur. En ek kan dit doen uit die privaatheid van my eie huis. Ek kan selfs ambagte te maak terwyl ek op die pad. Die bykomende inkomste het meer as genoeg om my te voorsien van die leefstyl Ek het altyd gedroom om myself en my gesin was. Laat ek myself voorstel. My naam is Jimmy en ek is 'n gemiddelde wit kraag werker met 'n werk wat in 'n middelmatige, maar konsekwent, salaris bring. Maar toe my vrou my verras met die nuus dat sy 'n tweeling verwag, is my hele wêreld verpletter. Ek wou eintlik haar in staat wees om by die huis met ons babas so ek nodig het om uit te vind hoe om voorsiening te maak vir my vinnig groeiende gesin. 'N Kollega by die werk het my aan die opwindende en winsgewende wêreld van handel binêre opsies nadat ek tot hulle oopgemaak oor my dreigende vrese met betrekking tot my lewenstyl verandering. Ek was nogal trepidatious eers toe ek seker dit was net nog 'n somber poging om 'n paar ekstra kontant wat klaaglik misluk sou verdien. Maar 'n paar dae in, is ek voel baie vertroue oor my besluit om te gaan met binêre opsies handel. Dit was 'n regte eye-opener. Dit is nie net het my die ekstra inkomste waarvoor ek so desperaat gesmag, maar dit het my ekstra tyd te spandeer saam met familie asook geniet my stokperdjies wat tuinmaak en visvang sluit. Erken dit, jy belangstel en wil weet hoe binêre opsies kan werk vir jou onthalwe. As ek dit kan doen, kan enigiemand 'n kans om binêre opsies handel te maak. Dit is regtig eenvoudig uit die wetenskap daaragter om die proses van die uitvoering van ambagte. Ek het geen vorige kennis oor die geldmark of enige van die finansiële lingo, sowel as nul handel ervaring. Binêre opsies handel is inderdaad die mees voordelige tipe handel vir diegene wat min het om geen ondervinding in die finansiële handel in die mark en wil 'n eenvoudige oplossing wat hulle maklik kan verdien 350 uit die gemak van hul eie huis. Die enigste dinge wat jy nodig het om te begin handel 'n paar minute 'n dag aanlyn met 'n ordentlike internet konneksie (hetsy by die huis of selfoon) en 'n rekening met 'n binêre opsies handel makelaar. Ek verkies om my ambagte te voer op die pendel na en van werk as dit tyd spaar. Eintlik het my handel so 'n vlak dat ek oorweeg ophou my werk en die maak van binêre opsies my voltydse werk bereik. Ek glo dat ek 'n binêre opsies strategie geformuleer om my ambagte wat beide eenvoudige en hoogs winsgewend te voer. Laat my toe om dit af te breek vir jou. Natuurlik, toe ek die eerste handel begin was ek nie bewus is van die bedrag van die risiko wat betrokke is in hierdie bedryf so ek wou nie 'n hoë bedrae geld in die geval is dit nie gaan in my guns verbintenis. Ek het 'n basiese rekening met die aanvanklike minimum deposito wat 250. Ek het ook nie toelaat dat my om hoër bie as hierdie bedrag totdat ek in staat is om te verseker dat ek in staat was om die risikofaktore beheer was. Ek soms verloor 'n paar ambagte aanvanklik, maar die verliese was klein en ek was niks elke fout sodat ek kon dit vermy in die toekoms en die verbetering van my strategie. Dit was net 'n kwessie van tyd voordat ek in staat was om 'n redelik maklik en hoogs effektiewe strategie van die saak wat nou vir my 'n akkuraatheid koers van ongeveer 90. As ek voer ambagte bepaal was, kan weet dat 'n aansienlike inkomste wat my bied met 'n gemaklike verdien leefstyl wat dit moontlik maak vir my om toekomsplanne te maak. Byvoorbeeld, ek voer ambagte deur die voorspelling van die beweging van 'n bate van 'n periode, vir 'n slegs 'n paar uur per dag. Jy is waarskynlik wonder wat presies is my wen-strategie, korrekte Ek het geen probleem deel hierdie met julle in die hoop dat dit jy dit eenvoudig en maklik om te beide verstaan ​​en uit te voer vind. Die beste ding omtrent my strategie is it8217s nie nodig om veronderstel kennis van die binêre handel in die mark het. Dit is ook nie streng volg die nuus dat kan beïnvloed handel tariewe. Hierdie faktore werk in die guns van ander nie, maar in my mening, ek fokus uitsluitlik op die mark tendense. Met ander woorde, ek net deeglik ondersoek instel na die prys kaarte van elke bate dus fokus op die bepaling van spesifieke tendense in hierdie kaarte wat sal aandui in watter rigting die tendens van elke bate sal volg. Ek het vasgestel dat sekere patrone is geneig om hulself te herhaal. As jy vinnig hierdie ambagte kan raaksien wat jy sal in staat wees om baie wins as al wat jy hoef te doen is bepaal of die handel UP of af gaan doen. Ten einde hierdie proses 'n bietjie beter te verstaan, sien asseblief die onderstaande tabelle vir spesifieke voorbeelde. Die UP Trend Chart voorbeeld natuurlik die UP tendens, wanneer die prys van die twyfelagtige bate is bly om te verhoog gedurende die periode. Sodra jy dink jy 'n tendens sien, moet jy dadelik 'n oproep handel uit te voer. Hierdie grafiek illustreer die Down tendens. Die prys fo die bate het vinnig agteruit sedert ongeveer rondom 14:00. Sodra jy hierdie tendens sien, moet jy jou handel dringend uit te voer. NEUTRAAL tendens grafiek Wanneer jy agterkom die bate prys dieselfde vir 'n geruime tyd gebly, dit is bekend as 'n neutrale Trend, wanneer jy hierdie soort tendens sien is dit verstandig om 'n handelsmerk nie uit te voer en uit te hou totdat jy 'n UP sien of verslechtering neiging. Met tyd en ervaring wat jy sal in staat wees om hierdie tendense te spot baie maklik om die mees winsgewende spore te genereer. Al wat dit neem is die vermoë om te ontleed en uit te voer ambagte so gou as moontlik. Dit het regtig gewerk wonders vir my en ek glo dit kan dieselfde doen vir jou. Hier is drie eenvoudige stappe om te begin voordeel met handel binêre opsies: Skep 'n rekening met 'n betroubare makelaar Ek persoonlik is geregistreer by Banc de Binary om die volgende redes. Hulle het 'n lang geskiedenis in die mark gevestig. Hulle word ook gereguleer wat beide 'n gevoel van vertroue in die veiligheid in hul handelaars vestig. Hul verhandelingsplatform is uiters gebruikersvriendelik asook effektiewe en baie doeltreffende. Die foon wat hulle bied hul handelaars in staat stel om my te ambagte te voer terwyl hy op die pad. Ek is baie gelukkig met hierdie makelaar en raai hulle as jy wil begin handel dryf. Maak 'n aanvanklike deposito aan jou rekening te finansier Ten einde te begin handel dryf, moet jy 'n aanvanklike deposito aan jou rekening te finansier nie. Ek vind dat die befondsing van my rekening met Banc de Binary is nie net eenvoudig, maar baie veilig. Ek t kan gedoen word met bank oordrag, digitale betaling of kredietkaarte (Mastercard en Visa). Ek beveel aan dat nuwe handelaars net maak die nodige lae minimum aanvanklike deposito, wat meestal 250. Ook begin deur die maak van klein ambagte totdat jy ervaring en selfvertroue te bekom en in staat is om tendense te identifiseer. Sodra jy in staat is om dit te doen wat jy kan 'n hoër ambagte dus jou winste en winste te verhoog uit te voer. Sodra jy 'n befonds rekening met 'n binêre opsies makelaar, handel is eenvoudig. Al wat jy hoef te doen is kies die bedrag wat jy wil om handel te dryf, die periode en die belangrikste, die bate. Sodra jy besluit om die rigting van die tendens wat jy sou die UP (Call) getref of Down (Sit) Button. Sy so eenvoudig Trading binêre opsies 'n groot impak op my lewe gemaak het en ek waarborg dit kan dieselfde vir jou sowel Aanbevole Makelaars doen: 7 Binary Options 7 Binary Options Binary opsies handel het heeltemal verander Dianas lewe en hy wil sy storie te deel met ander handelaars en 7 Binary Options lesers. Soortgelyk aan die jammerlike karakter in die vermaaklike animasie op die Porter Finansies tuisblad, was ek in 'n ernstige finansiële nood toe ek toevallig ontdek binêre opsies handel. Onlangs geskei, Ek het probeer om my twee kinders groot te maak, terwyl die werk 'n doodloopstraat werk skaars maak bo die minimum loon. Ek het my saans aanlyn in verskeie chat rooms, desperaat om nuwe vriende te maak en grawe myself uit hierdie finansiële en sielkundige groef. Dit was 'n baie teleurstellend en ontnugtering keer in my lewe. Dit was toe ek toevallig 'n advertensie te vind, terwyl die lees Porter Finansies hersiening Binary Options Broker Comarion afdelings. Uit nuuskierigheid, en eerder die indruk van die hersiening, ek bewys nie hul webwerf as hulle bied is intrige. Gewoonlik, ek is 'n mooi versigtige persoon, glad nie die tipe wat lyk vir vinnig ryk skemas online. Maar ek was op 'n laagtepunt in my lewe so ek besluit om te gaan vir dit. Ek kan eerlik sê ek skuld 'n baie om Porter Finansies omdat Binary Options heeltemal my lewe ten goede verander. Om dit eenvoudig te stel, binêre opsies is 'n eenvoudige manier van handel wat basies gee die handelaar twee opsies of aanwysings (vandaar die term bi weef opsies) wat in wese op of af is. Dit is regtig so eenvoudig In wese het jy nog die komplekse aspekte van die finansiële markte as wat jy kan handel oor indekse, geldeenhede, kommoditeite en aandele, maar jy hoef nie te gaan met die komplekse terme en besonderhede wat dikwels oorweldig beginner handelaars. Die enigste ding wat jy hoef te doen is om te bepaal of die bates waarop jy besluit het om handel te dryf sal styg of daal identifiseer. En een van die beste dinge is dat daar 'n verskeidenheid van bates om van te kies, sodat jy kan jou eie kennis van die finansiële markte te gebruik en wins maak uit jou kundigheid en handel vaardighede. Nadat altyd in tegnologie en gadgets is, ek hakke al die nuutste tegnologiese tendense, hoewel ek kon skaars bekostig om enige van hulle enige van hulle eintlik koop Maar ek het hou 'n ogie oor wanneer hulle beskikbaar sal wees en hoe goed hulle was vaar. Dit was ongeveer dieselfde tyd dat ek gestruikel in die wêreld van binêre opsie wat Samsung is besig om te kan teenstaan ​​Apple. Hoewel dit die iPhone nog nie oortref, is dit steeds 'n baie goeie resensies en 'n hele paar van die mees gerespekteerde tegnologie blogs en tydskrifte is besig om te wonder of Apple8217s tyd was naby sy einde. My heel eerste ambagte in binêre opsies gestel ambagte, wat blyk uiters winsgewend te wees. (Dit beteken ek voorspel dat Apple was op die punt om te val of te verminder in waarde.) Maar in hierdie tyd het ek nog nie die konsep wat jy behoort kans om die meerderheid van jou rekening balans op net 'n enkele handel Ive sedert baie geleer aangegryp dan Lang storie kort, dit het vrugte afgewerp en ek is op slag verslaaf Ek moet jou vertel, ek het 'n groot deel van die tyd online navorsing oor die verskillende markte vir meer inligting oor bate korrelasies en ekonomiese aanwysers. Ek moet erken ek is 'n bietjie van 'n nerd wanneer dit kom by die ondersoek wat jou interesseer my. As jy die binêre opsies handel in die mark met dieselfde mentaliteit inkom, sal julle sowel baat. Neem dit van my te ontwikkel hierdie vaardigheid as jy reeds hoef nie dit in net drie maande het ek 15,000 handel binêre opsies sodat Nodeloos om binêre opsies sê gemaak het baie goed vir my ek was in staat om baie van my skuld af te betaal en terug te kry op dop finansieel. Die kliëntediens span by Porter Finansies het baie behulpsaam en het gereageer op 'n probleem wat ek het in 'n uiters tydige wyse het. Eerlik, ek het geen idee waarom meer mense haven8217t gevang op binêre opsies handel. Dit het 'n lewe-wisselaar vir my en ek is lief vir die aanhoor van my kinders vertel hul vriende wat hul ma is 'n suksesvolle sakevrou Trading binêre opsies het 'n groot impak op my lewe gemaak en ek waarborg dit kan dieselfde doen vir jou sowel Aanbevole Brokers : van wanhoop tot 'n stewige bedrag elke maand: Here8217s hoe binêre opsies handel het my lewe verander Tweet op Twitter ek so opgewonde by my binêre opsies handel suksesverhaal wat ek regtig wil my ervaring met die wêreld bestuur om 'n ekstra inkomste te verdien deel elke week met die minimum tyd en moeite moontlik is sekerlik die droom van baie mense en dit was my ook. Vir jare het ek probeer om uit al die verskillende maniere om ekstra geld wat ek oor net kom gou uitvind dat hulle al was uitermate tydrowend en het gelei tot baie min wins of glad te maak. Nou egter, is ek trots en gelukkig te wees om ongeveer 1000 'n week in 'n paar uur, uit die gemak van my huis, of selfs op my smartphone terwyl pendel van die werk af. Die ekstra inkomste is genoeg my lewe verander het en dat 'n groot verbetering op die lewenstyl wat ek nog altyd wou gee om my en my gesin. Maar, laat my dinge van die begin af: Ek is Martin en het 'n gemiddelde wit kraag posisie wat in 'n bestendige, maar ietwat middelmatige salaris by die huis bring. Toe my vrou aangekondig sy 'n tweeling, my hele wêreld in duie gestort en ek was desperaat by die vooruitsig van haar verblyf by die huis te wees met die babas, terwyl ek 'n manier om voorsiening te maak uit die vier van ons my vrese en desperaatheid Bespreking Ek was dankbaar toe 'n kollega by die werk my oë oopgemaak en lei my na die wêreld van binêre opsies handel. Aanvanklik was ek skepties, dink dit sal nog 'n poging om 'n paar kontant wat klaaglik sou misluk verdien nie, maar 'n paar dae in die ry was ek vol vertroue dat my ontmoeting met handel binêre opsies 'n werklike lewe-saver en 'n lewe-wisselaar sal bewys , sodat my nie net om 'n ekstra inkomste te verdien, maar dit doen terwyl jy nog genoeg tyd om te wy aan my geliefdes en geniet my visvang en tuinmaak stokperdjies. Wil jy meer oor hoe ek dit weet en as dit kan werk vir jou ook Wel, as ek kon dit met binêre opsies dan is ek amper seker dat almal kan maak. Die skoonheid van die saak binêre opsies is dat dit baie maklik, beide om te verstaan ​​hoe dit werk en hoe ambagte geplaas. In my geval het ek nul kennis oor die finansiële markte en tegniese jargon en kwessies en hoegenaamd geen ondervinding met die saak. Binêre opsies handel blyk te wees van die mees geskikte tipe van handel wees vir mense soos ek, die onervare, diegene wat 'n oplossing te vind wat is eenvoudig beide om te begryp en te implementeer en dit beteken dat enige iemand kan handel en maklik te maak soveel as 350 per dag wil van die huis. Al wat jy regtig nodig het om in staat wees om handel te dryf, is 'n rekening met 'n makelaar, 'n paar minute aanlyn en natuurlik 'n internet konneksie, óf van die huis af, of op die pad. Ek doen gewoonlik my handel nou van my selfoon, terwyl terug van die werk af pendel, om nog meer tyd te bespaar. Trouens, my handel so goed gaan en ek selfs dink oor die verlaat van my dagtaak en besig om 'n voltydse binêre opsies handelaar, want ek glo ek het 'n strategie om te volg tydens my handel wat is eenvoudig en blyk te wees om te wen die gevind verhandel die meeste van die tyd. Laat my dinge verduidelik 'n bietjie verder na 'n nog duideliker prentjie te verf: Natuurlik, toe ek die eerste keer begin handel was ek baie versigtig vir die gevare en wou nie 'n klomp geld in gevaar stel, net in geval alles skeefgeloop het. Daarom het ek oopgemaak 'n rekening met die minimum aanvanklike deposito bedrag, dit was 250 en begin met slegs die plasing van klein ambagte van nie meer as 50 per keer, totdat ek die hang van dit alles en om beter in staat om die beheer te wees risiko. In die begin was ek ambagte verloor hier en daar, maar die verlore bedrae was draaglik en ek het seker gemaak ek was om te leer uit elke verlies en van elke fout. In 'n relatief kort tyd kon ek besluit op 'n baie eenvoudige en doeltreffende handel strategie wat ek nou aansoek doen en wat werk vir my op 90 van my ambagte. Deur die uitvoering van binêre opsies ambagte, dit wil sê die voorspelling van die op of af beweging van die prys van 'n bate oor 'n spesifieke tydperk, vir 'n paar uur elke dag, ek nou verdien 'n groot ekstra inkomste elke week wat dit moontlik maak om gemaklik te leef en maak planne vir die toekoms. Ek is seker dat wil weet wat my wen-strategie is en ek het geen probleem om dit te openbaar as ek dink dit is redelik eenvoudig en duidelik vir almal om te verstaan ​​en in die praktyk. Wat is groot oor die strategie wat ek volg, is dat dit nie nodig of pre-dink werklike kennis van markte of bates nie nou na aanleiding van die nuus dat gewoonlik raak batepryse, hoewel al hierdie elemente kan goed werk vir ander handelaars. In my geval, ek konsentreer net op tendense, dws in plaas van volgende enigiets anders wat ek net studeer baie versigtig die prys kaarte vir elke verhandelbare bate en fokus op die identifisering van spesifieke patrone of tendense in die kaarte wat 'n aanduiding van die rigting is waarin die prys van elke spesifieke bates gaan. Met verloop van tyd, het ek gevind dat sekere patrone te herhaal hulself oor en oor weer, en in staat is om hulle te vinnig raak te sien kan jy om voordeel te trek van hulle, want alles wat gedoen moet word om wins te behaal moet word, is die plasing van 'n weddenskap op 'n UP of af tendens terwyl sy gebeur. Om dit beter te illustreer, kyk die drie kaarte hieronder, verduidelik wat jy moet doen in elk geval: UP tendens Chart Hierdie grafiek illustreer duidelik 'n UP tendens, met die prys van die bate in die vraag steeds opwaarts styg in die loop van 'n uur. Sodra jy so 'n tendens sien wat jy nodig het om onmiddellik te plaas 'n oproep handel. DOWN tendens kaart in hierdie grafiek wat jy maklik 'n down tendens kan raaksien nie, aangesien t die prys van die bate hier uitgebeeld is dalende vinnig van regoor 14.00pm. Sodra jy so 'n tendens sien wat jy nodig het om onmiddellik te plaas 'n put handel. NEUTRAAL tendens grafiek Wanneer deur te kyk na 'n grafiek sien ons dat die prys van 'n bate redelik staties bly, ons dit 'n neutrale tendens noem. Die wysste ding om te doen wanneer die spot 'n neutrale tendens is om niks te doen en wag vir óf 'n UP of a Down tendens om te verskyn, soos in die twee voorbeelde hierbo. Met verloop van tyd en met ondervinding sal dit makliker vir jou om te leer om die tendense vinnig genoeg is om in staat wees om die meeste van hulle maak en hulle te kry om gesonde winste vir jou handel pogings te genereer raaksien geword. Dit neem net 'n vinnige blik en 'n goeie reflekse om die tendens so vinnig te identifiseer as moontlik en handel volgens dit in 'n tydige wyse. Vir my het hierdie wonders gewerk en dit kon so vir jou te doen. 3 maklike stappe is al wat jy nodig het om te begin om winste deur binêre opsies handel: 1. Open 'n rekening met 'n betroubare binêre opsies makelaar Persoonlik, ek handel met optionrally vir baie redes. Die belangrikste is dat hulle 'n gevestigde makelaar met 'n lang teenwoordigheid in die mark en hulle gereguleer word, wat my ekstra veiligheid en vertroue gee wanneer die handel deur middel van hulle. Nog 'n rede is hulle handel platform, wat is baie gebruikers vriendelik, doeltreffende, effektiewe en intuïtief en die spesiale foon aan hulle behoort, wat my in staat stel om handel te dryf op die pad en mors nie tyd nie. Ek is baie tevrede met my keuse van makelaar, en sou beslis aanbeveel dat jy jou binêre opsies handel begin met die opening van 'n rekening met hulle te maak. Top Binary Options Brokers Vir 2016 - BinaryOptionsWire Binary Options Broker


No comments:

Post a Comment